AdWords Diagnose & Herstel

Jouw AdWords account voldoet niet aan je verwachtingen. AdWords kosten zonder winst? Geen zorgen. Dat komt vaker voor.

De oplossing:

  • Stap 1: een diagnose met een herstelplan voor jouw account via onze AdWords review
  • Stap 2: jij, wij of iemand anders voert het herstelplan uit

Waarom vandeneersten.nl?

  • mensen … jouw bezoekers … staan bij ons centraal
  • jouw winst is ons doel, AdWords is het middel
  • diepe, fundamentele kennis van AdWords
  • AdWords is onze 24/7 … wij doen niks anders
  • wij zijn ‘numbers people’ … AdWords ‘geeks’, ‘nerds’
  • veel tijd voor strategie en tactiek door automatisering

Stap 1: AdWords Diagnose
Stap 2: Adwords Herstel

Jouw AdWords account voldoet niet aan je verwachtingen. AdWords kosten zonder winst? Dat komt vaker voor. En vaak ook is herstel mogelijk na een goede diagnose en verbeterplan. Wij kunnen je helpen met de diagnose en desgewenst ook met het herstel van je AdWords account.

Wij behoren tot die experts die kleine en grotere accounts winstgevend kunnen maken en houden. Dat zijn ‘Grote Woorden’ – ik weet het. Maar geef me even een minuut of wat om ze te onderbouwen. vandeneersten.nl wordt ingehuurd omdat het wat te bieden heeft. Om te beginnen natuurlijk een diepe, fundamentele kennis van AdWords. Tijd is een andere factor. Jij hebt waarschijnlijk wel wat anders te doen dan AdWords. Wij niet. AdWords is onze 24/7. Niet alleen wat betreft tijd, maar ook wat betreft focus. In simpel Nederlands: wij doen niks anders. En dat is maar goed ook.

Het heeft ook te maken met mijn persoonlijkheid. Wij zijn wat Engelstaligen ‘numbers men’noemen. Oftewel ‘geeks’, ‘nerds’. Wij willen cijfervermicelli in onze soep en lezen spreadsheets zoals jij de nieuwste thriller leest. Automatisering. Wij weten wat we moeten automatiseren en hoe. Die programma’s schrijven we zelf. Op maat. Afgestemd op onze accounts en onze methoden.

Bovendien … voor ons is AdWords een middel, en niet het doel. Wij willen jouw zoekers geven wat ze zoeken, en naar jouw website te leiden. Op de juiste manier, zodat jouw bezoekers op jouw website doen wat jij graag wil dat ze doen. Onze focus niet een hoge click through rate (CTR), en zelfs niet een lage Cost Per Acquistion (CPA). Onze focus is op het maximaliseren van jouw totale winst, het product van aantal orders en winst per order.

Stap 1: AdWords Diagnose
Stap 2: Adwords Herstel

Bekijk de volgende 2 korte webinars voor meer over de focus op mensen, zoekers, bezoekers en maximaliseren van winst.
Click to Play

Click to Play

Stap 1: AdWords Diagnose
Stap 2: Adwords Herstel