Klanten vinden via Google AdWords … voor grote en kleine AdWords accounts

Je wilt klanten vinden via Google AdWords.

Misschien probeer je dat al maar lukt het niet echt.

Misschien kost het je te veel tijd of misschien kan het beter.

Of misschien ben je niet tevreden met je AdWords bureau.

Of misschien moet je nog met AdWords starten, en zoek je een expert die je daarbij kan helpen.

Kortom, je bent op zoek naar een oplossing met AdWords en je wil weten wat Jaap van den Eersten te bieden heeft.

Klanten vinden via Google AdWords… voor grote en kleine AdWords accounts

Ik beheer AdWords accounts. Grote en kleine. Ik maak met AdWords van één euro €1,50. Of €2,00. Of meer.

Dat is geen hype of grootspraak. Ik ben niet van de hypes en grootspraak. Ik ben van de cijfers, data en bewezen systemen.

Dat verklaart exact 74,6% van mijn succes.

Maar voordat we verder praten, eerst even dit…

Als jij denkt dat AdWords gaat over een betere CTR of trucs om de QS te verbeteren, ben je waarschijnlijk geld aan het verliezen. Als het bureau dat jouw geld uitgeeft er zo over denkt, dan is dat nog erger

Het doel van AdWords beheer is geen betere CTR of hogere QS. Op den duur gaat het zelfs niet om de kosten van een klik. Waar het om draait (wat mij betreft althans) is dat elke euro die je er in stopt minimaal €1,50 moet worden. Zo snel mogelijk. En als dat lukt, ben je op weg naar €2 per €1. Of €5.

Eerlijk is eerlijk: dat was ‘vroeger’ makkelijker dan nu. In de goede oude tijd was een handige mix van keywords en geld een garantie voor resultaat. Als je echt reteslim was voegde je een paar negatieve zoektermen toe. Meer was niet nodig. Google deed niet zo verrekte moeilijk, klikken waren goedkoop en van concurrentie was geen sprake.

Dat moet je vandaag eens proberen…

AdWords is wetenschap geworden. Zwart/wit. Je wint of verliest. Er is geen tussenweg. Do or die.

Ik ben één van de experts die AdWords accounts winstgevend kunnen maken en houden. Dat zijn ‘Grote Woorden’ – ik weet het. Maar geef me even een minuut of wat om ze te onderbouwen.

Ik word ingehuurd omdat ik wat te bieden heb. Tijd bijvoorbeeld. Jij hebt waarschijnlijk wel wat anders te doen dan AdWords. Ik niet. AdWords is mijn 24/7. Niet alleen wat betreft tijd, maar ook wat betreft focus. In simpel Nederlands: ik doe niks anders. En dat is maar goed ook.

AdWords vraagt meer aandacht dan een kleuter aan de waterkant. Beiden verzuipen als je even niet oplet.

Het heeft ook te maken met mijn persoonlijkheid. Ik ben wat Engelstaligen een ‘numbers man’ noemen. Oftewel een ‘geek’, een ‘nerd’. Ik wil cijfervermicelli in mijn soep en lees spreadsheets zoals jij de nieuwste thriller leest.

Automatisering. Ik weet wat ik moet automatiseren en hoe. Die programma’s schrijf ik zelf. Op maat. Afgestemd op je account en op je doelstellingen. Zelfs bij een kleine account moet je al snel honderden datapunten in de gaten houden. Bij grote accounts loopt dat op tot duizenden, tienduizenden datapunten. Automatisering is daarbij een onmisbaar element.

Al met al heeft me dat een zekere reputatie opgeleverd. In Nederland, maar ook in Zwitserland en bijvoorbeeld Israël. Soms eenpitters, soms MKB.

Ik word ingehuurd door klanten die elke maand merken dat het betalen van mijn managementfee goedkoper is dan AdWords zelf beheren

Ik mag er dan misschien uitzien als die goedaardige man met dat leuke hoedje, als het er op aankomt, ben ik een bloedhond die meedogenloos de meeste, goedkoopste en best mogelijke conversies najaagt. Ik ben de nachtmerrie van je concurrenten.

Een AdWords manager is makkelijk te vinden. Een goede AdWords manager niet.

Waarschijnlijk zit er wel ergens een AdWords manager bij u in de buurt. Snel gevonden dus. Maar het wordt lastiger als je een AdWords expert zoekt die van elke euro €1+ maakt.

Als je er al een vindt, dan zul je merken dat zo’n AdWords manager een stevige Management Fee vraagt. Dat doe ik ook. En dat is maar goed ook. Voor ons beiden.

Geen enkele AdWords manager garandeert je met een stalen smoel succes. Zelfs ik niet…

AdWords werkt. Als je weet wat je doet, wordt elke euro die je er in stopt €1,50 of meer. Bijna altijd, met bijna elk product en in bijna elke markt.

Maar eerlijk=eerlijk: niemand kan succes met AdWords garanderen. Zelfs ik niet. Maar als we met elkaar in zee gaan, beloof ik je dat ik zal testen. Natuurlijk niet in wilde weg.

We denken vantevoren na over de focus. Focus op een product of dienst. Focus op een doelgroep. Focus in alle verschillende gebieden die AdWords biedt. En dan ga ik testen. Testen van een heleboel verschillende soorten advertenties. Testen van een heleboel verschillende doelgroepen. Met andere woorden we proberen veel. Ik wied het onkruid. Ik kweek de mooiste en sterkste planten op.

Hoe meer gegevens ik verzamel, hoe meer ik weet, hoe meer budget we besteden aan wat echt werkt en wat echt resultaat oplevert voor jouw bedrijf. En we blijven ideeën genereren. En ik blijf testen. Ik stop nooit met testen. Het is niet zo makkelijk als het verhogen van biedingen. Het is niet zo makkelijk als het kopen van vertoningen. Maar eerlijk gezegd is het wel het beste voor iedereen die met AdWords adverteert.

Wil je dat ik je laat zien hoe je goede resultaten met je AdWords-account kan bereiken?

Ik help je graag bij het verbeteren van je AdWords-account. Ik ontdek de onrendabele gebieden in je account. Ik laat je zien welke kansen nog onbenut zijn. Ik vertel je hoe de account-structuur en -instellingen te verbeteren. En nog veel meer. Deze informatie zal het rendement op elke AdWords-euro verhogen.

Denk je dat ik jou kan helpen?

Een goed gesprek is de snelste manier om te bepalen of ik jou kan helpen. Een gesprek niet persé over AdWords, maar over je doelen, wat je deed om die te bereiken en wat er dwarszit. Of we bekijken juist wel jouw AdWords-account, je strategie en je verbeter­kansen.

Druk op de knop hieronder voor een afspraak voor een goed (video) gesprek van 30-minuten, uiteraard geheel vrijblijvend en geheel zonder kosten.

Maak direct een afspraak

 

Of … lees eerst meer over wat vandeneersten.nl jou te bieden heeft als jouw AdWords partner.

Adwords voor Ondernemers
Adwords voor Beginners
Adwords voor Doe-Het-Zelvers