AdWords Search Oplossingen

AdWords Search – de oeradwords

AdWords Search is waar het allemaal mee begon. Iedereen kent het. Het zijn die kleine tekst-advertenties boven en onder (en vroeger ook rechts van) de zoekresultaten op een pagina.

Als iemand ‘rode sokken’ zoekt (en jij verkoopt die) dan kun je (gratis!) een advertentie op die pagina plaatsen. Pas als iemand op jouw advertentie klikt (en dus naar de rode-sokken-pagina op jouw website wordt gestuurd) betaal je Google een paar centen of een paar euro’s.

AdWords Search is –ik zei het net al – de oeradwords. Miljoenen ondernemers hebben er hun omzet en dus hun bedrijf aan te danken. Ik ook trouwens. Het werkt nog steeds als een tierelier. Zo simpel, goedkoop en intuïtief als het was in de beginjaren, is het al lang niet meer. Fouten in de opzet van je campagne kunnen peperduur zijn. En tegelijkertijd … een goed opgezette campagne kan ontzettend lucratief zijn.

Natuurlijk kan je een dagelijkse limiet stellen aan de kosten. Binnen die limiet gaan wij zoveel mogelijk goede bezoekers voor je binnenhalen. En vervolgens is het aan jouw website om al die nieuwe bezoekers om te zetten in kopers. Als je website daar niet zo goed in blijkt te zijn … kunnen we ook daar een helpende hand bij bieden.

AdWords Search Review
AdWords Search Management