vandeneersten.nl is opgericht door mij, Jaap van den Eersten

Ik ben gefascineerd door online marketing en met name Google Adwords. De mogelijkheden om advertentie campagnes te testen, te meten en steeds te verbeteren passen perfect bij mijn creatieve, wiskundige brein. In combinatie met mijn kennis en ervaring in ICT, Agile en het 80/20 principe levert dat resultaat op korte termijn.

Ik ben één van die experts die kleine en grotere accounts winstgevend kunnen maken en houden. Dat zijn ‘Grote Woorden’ – ik weet het. Maar geef me even een minuut of wat om ze te onderbouwen. vandeneersten.nl wordt ingehuurd omdat het wat te bieden heeft. Om te beginnen natuurlijk een diepe, fundamentele kennis van AdWords. Tijd is een andere factor. Jij hebt waarschijnlijk wel wat anders te doen dan AdWords. Wij niet. AdWords is onze 24/7. Niet alleen wat betreft tijd, maar ook wat betreft focus. In simpel Nederlands: wij doen niks anders. En dat is maar goed ook.

Het heeft ook te maken met mijn persoonlijkheid. Ik ben wat Engelstaligen een ‘numbers man’ noemen. Oftewel een ‘geek’, een ‘nerd’. Ik wil cijfervermicelli in mijn soep en lees spreadsheets zoals jij de nieuwste thriller leest. Automatisering. Ik weet wat ik moet automatiseren en hoe. Die programma’s schrijf ik zelf. Op maat. Afgestemd op je account en op je doelstellingen. Zeker bij de grotere accounts is dit een onmisbaar element. Al met al heeft dat een zekere reputatie opgeleverd. In Nederland, in Zwitserland, Israël en bijvoorbeeld de UK. De opdrachtgevers zijn soms eenpitters, soms MKB.

Wij zijn fans van internet marketing goeroe Perry Marshall en Google Adwords ninja Mike Rhodes. Ik ben lid van Perry’s New Renaissance Club en Mike’s AgencySavvy. In die clubs voor ervaren web marketeers wordt kennis van Google en online direct marketing continu naar een nog hoger niveau van deskundigheid en vaardigheid getild. Wij worden geïnspireerd door Richard Koch‘s boeken over het 80/20 principe. Zijn boeken laten zien hoe je de meest productieve 20 procent kan identificeren om je daarop te richten, en hoe je de onproductieve 80 procent kan lozen. In mijn werk zie ik dagelijks het 80/20 principe opduiken en iedere dag helpt het mij en de mensen om me heen om effectiever te zijn. Het leidt inderdaad tot minder werken, minder zorgen, meer successen en meer genieten.

vandeneersten.nl behaalt steeds op korte termijn resultaten door projecten op de zogenaamde Agile manier aan te pakken. Deze aanpak is in eerste instantie bedacht voor softwareontwikkeling – Agile-softwareontwikkeling – waar er goede resultaten mee behaald kunnen worden. Ook in de marketing is er aandacht voor de Agile manier van werken en werd in 2012 het Agile Marketing Manifesto opgesteld. Het doel is steeds om met relatief kleine stappen op korte termijn resultaten te behalen. Maar eerlijk=eerlijk: niemand kan succes met AdWords garanderen. Zelfs ik niet. Maar als we met elkaar in zee gaan, beloof ik je overall winstgevende campagnes.