Zijn de bedrijfsdoelstellingen duidelijk? Wordt het bereiken van doelen gemeten? Worden de juiste soorten campagnes gebruikt? Zijn de campagnes goed gestructureerd? Zijn de advertentiegroepen goed gericht op de juiste trefwoorden en/of doelgroepen? Zijn de advertenties goed geschreven en ontworpen? Waar geef je het meeste geld uit? Zijn de biedingen en optimalisaties goed ingesteld? Gaat de account goed om met segmenten zoals locatie, geslacht, apparaat etcetera? Is er remarketing? …. En nog veel meer!
Reviews voor Search, Display en Shopping
Review | Prijs |
---|---|
AdWords Open Lijn 30 Minuten Review | Gratis |
AdWords Search Review | € 250 |
AdWords Display/Banners Review | € 250 |
AdWords Shopping Review | € 250 |
Combinatie korting | 3 halen, 2 betalen |
Onze reviews zijn onafhankelijke diagnoses met aanbevelingen waarmee je zonder ons aan de slag kan. Onze reviews zijn dus niet verkooppraatjes vermomd als gratis review. Ja, we vinden het fantastisch als je na een betaalde en waardevolle review klant wil worden. Toch, ons eerste doel is om met onze review voor jou waarde toe te voegen.
Review AdWords Search
- Bedrijfs KPI’s – wat zijn je doelen & hoe worden die bewaakt?
- AdWords account structuur – probleem- en verbeterpunten
- Budget toewijzing aan campagnes
- Campagne instellingen – mist er iets?
- Bod aanpassingen – zijn die goed ingezet?
- Hoe wordt remarketing ingezet?
- Google Analytics – instellingen en koppelingen
- Return On Ad Spend (ROAS) – hoe is de winstgevendheid?
- Landingspagina analyse – wat werkt en wat niet?
- Structuur van search campagnes en advertentiegroepen
- Advertentie vertoning en dekkingsgraad
- Kwaliteitsscore analyse en verbeter-suggesties
- Zoekterm analyse – worden je advertenties bij de juiste zoektermen getoond?
- Gebruik van AdWords functies – wat gaat goed, wat kan beter?
- Advertentietekst analyse – werken jouw A/B tests?
- Advertentie-extensies – gebruik je de juiste?
- (Video) call om de resultaten met je door te spreken.
Review AdWords Display/Banners
- Bedrijfs KPI’s – wat zijn je doelen & hoe worden die bewaakt?
- AdWords account structuur – probleem- en verbeterpunten
- Budget toewijzing aan campagnes
- Campagne instellingen – mist er iets?
- Bod aanpassingen – zijn die goed ingezet?
- Hoe wordt remarketing ingezet?
- Google Analytics – instellingen en koppelingen
- Return On Ad Spend (ROAS) – hoe is de winstgevendheid?
- Landingspagina analyse – wat werkt en wat niet?
- Structuur van display campagnes en advertentiegroepen
- Doelgroepen analyse en dekkingsgraad
- Relatieve performance en verbetersuggesties
- Beeldadvertentie analyse – worden de juiste zaken getest?
- Placements analyse – worden de advertenties op de juiste websites getoond?
- Worden kwalijke en/of te dure placements uitgesloten?
- (Video) call om de resultaten met je door te spreken.
Review AdWords Shopping
- Bedrijfs KPI’s – wat zijn je doelen & hoe worden die bewaakt?
- AdWords account structuur – probleem- en verbeterpunten
- Budget toewijzing aan campagnes
- Campagne instellingen – mist er iets?
- Bod aanpassingen – zijn die goed ingezet?
- Hoe wordt remarketing ingezet?
- Google Analytics – instellingen en koppelingen
- Return On Ad Spend (ROAS) – hoe is de winstgevendheid?
- Landingspagina analyse – wat werkt en wat niet?
- Structuur van shopping campagnes, advertentiegroepen en productgroepen
- Advertentie vertoning en dekkingsgraad
- Performance versus concurrenten
- Zoekterm analyse – worden de advertenties bij de juiste zoektermen getoond?
- Campagne structuur mogelijkheden – worden deze ten volle benut?
- Review van het Google Merchant Center
- Review van de product feed
- (Video) call om de resultaten met je door te spreken.
Na je bestelling vragen we via Google of we jouw AdWords account aan ons Managed Client Center mogen koppelen. Ook vragen we lees-toegang tot jouw Google Analytics. Na jouw goedkeuringen analyseren we jouw account. Daarna nodigen we je uit voor een (video) call om de resultaten met je door te spreken.
We behandelen jouw account 100% vertrouwelijk en in een audit zullen we nooit iets in je account wijzigen zonder jouw expliciete toestemming.