De Dynamische Driehoek: De Ultieme Marketing Eenvoud

Toen ik het webinar van Perry Marshall zag waarin hij de driehoek schetste, die ik je in deze blog laat zien, was ik er direct gek op. Dit is de […]

Lees verder...

Facebook is de rage. Wat nu met AdWords?

In 1999 begonnen mensen banneradvertenties te kopen. In 2002 gingen ze uit de bol met affiliate marketing. In 2004 kwam Google AdWords uit de startblokken. In 2013 begon de gouden eeuw […]

Lees verder...

Ik kan je met AdWords helpen als je bereid bent te testen

Stel je voor dat we 100 advertenties bedenken. Steeds vanuit totaal verschillende emotionele hoeken. Stel je voor dat die advertenties boten zijn die je in een rivier, de Rijn, laat […]

Lees verder...

Hoe werkt de AdWords rapportage?

Je laat je AdWords beheren. Natuurlijk wil je ook weten hoe het ervoor staat. Dat kan. Iedere klant en account krijgen een eigen AdWords rapport met daarin de stand van […]

Lees verder...

AdWords management voor grote en kleine accounts

Tot voor kort had ik een grens. Een AdWords account moest een budget hebben van minstens € 5000 euro per maand. De reden? Kleinere accounts waren voor mij gewoonweg niet […]

Lees verder...